lördag 21 januari 2012

Abstinens!!

Ååh va jag har abstinens! Hästabstinens! Håller på att längta ihjäl mig efter en häst. Mocka, putsa, rykta, rida och allt annat som har med hästar att göra!!
Saknar min lilla Molly. Det är strax över ett år sen jag blev tvungen att sälja henne eftersom jobbet tog för mycket tid. Jag vet att hon stortrivs där hon är nu, men jag saknar henne ändå.
Skulle vilja ha en ny häst. För Molly har det så bra nu så jag skulle vara elak om jag köpte tillbaka henne, så det är bättre att skaffa en ny.
Men samtidigt brukar jag tänka att det är ganska skönt att vara hästfri. Slippa gå upp tidigt, bygga hagar bland en massa mygg, slita i kylan osv. Men just nu skulle allt det där vara underbart. Bara jag får pyssla med en häst.. Men jag har inte råd iallafall.
Men man kan ju alltid hjälpa andra med sina hästar. Det är tur! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar