onsdag 25 januari 2012

Aj aj aj..

God morgon gott folk!! 
Snacka om att jag har träningsvärk idag!! Ajjj!!
Speciellt på sidorna av magen mot ryggen till! Och det känns i armarna också!!
Men jag tycker att jag redan blivit smalare! Magen har ialla fall blivit mycket plattare!! Vad kul det blir att träna då! Det är behändigt när det bara är 10 minuters pass, så man kan träna så mycket man orkar eller hinner. Som idag hade jag inte tänkt träna eftersom jag vill komma iväg till min älskling så fort som möjligt, det tar ju ändå 2 timmar att åka. Men nu kan jag ialla fall träna i 10 min innan jag hoppar in i duschen!
Då blir det nog denna video jag kör:

Igår körde jag även booty-shakeing waist woorkout lose och the bikiniabs woorkout (den körde jag 2 gånger). Kika in på hennes youtube-kanal så kan ni kika på fler av hennes träningspass!

Nu tänkte jag kika runt lite på nätet, så ni får ha det så bra sålänge!!
Hörs snart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar