fredag 20 januari 2012

God morgon!


Sitter i sängen och lyssnar på musik på datorn. Har nyss ätit frukost och ska nog snart gå och sminka mig och byta om från morgonrock till kläderna jag ska ha på jobbet. Men snacka om att det är skönt att gå upp lite tidigare bara för att få sitta i älsklingens morgonrock nu när han är hos kompisar. Min morgonrock är lite kortare medans min killes är myckt längre. Plus att den luktar lite honom.
Tycker denna låt med Ke$ha stämmer bra på hur jag känner. Din kärlek är min drog! Eller rättare sagt hela du är min drog! 

Det är så underbart att tänka att det snart har gått ett år sen vi bestämde att vi skulle bli ihop. Kan inte fatta att året gått å fort, men ändå känns det som vi alltid hört ihop. Under julen fick jag nästan påminna mig om att detta var vår första jul ihop. Men det blir mååååånga fler jular och andra högtider!!

Nä, nu tänker jag kika runt lite på nätet innan jag måste börja göra mig iordning. Får se om det blir en till "Make-up of the day" eller inte. Det beror på hur nöjd jag blir.

Ha de bra! Höres snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar