söndag 22 januari 2012

God natt!

Sov gott och dröm sött alla bloggare!
Nu är det sovdags för mig. I morgon är det dags för jobb igen. Börjar inte förens kl 12 men vill hinna sminka mig och fixa kläder så jag måste gå upp senast 10, och jag är otroligt morgontrött.. Så det blir att försöka somna så fort som möjligt.. Ska bara ringa min älskade älskling först. På onsdag får jag äntligen träffa honom igen! Och då blir jag kvar i Rättvik till onsdag veckan därpå! Skönt!!

Sov gott alla läsare! Höres i morgon!!!


1 kommentar:

  1. svar: Det är helt klart mycket bättre att ha någon som hjälper en att nå sina mål och som dessutom har samma mål. Man kan ge varandra tips och stöd. Fast tänk bara på att vågen inte är allt. Det är nästan bättre att mäta sig för om man bygger muskler så kan vågen stå still, fast man egentligen har blivit smalare. :)

    Ja, visst är det sjukt att politikerna höjer bensinskatten så att man ska åka mer buss, men så gör de inget för att se till att bussar och tåg fungerar som de ska. :/ Måste ju vara ännu värre uppe hos er där det är långt mellan allt också och ännu mer snö än vad vi har här nere. Nej, jag tänker fixa min bil fort som fasen nu. Även om det kostar ungefär lika mycket när jag bara ska åka till Värnamo så är det värt det för att slippa allt trubbel. :P

    Men sov så gott nu. Ska nog också knyta benhögen nu. :D Kramar!

    SvaraRadera