fredag 20 januari 2012

Min dag

Idag var det också lugnt på jobbet. Precis som igår var det lite folk inne och åt under de första två timmarna, sen blev det tomt.. Tydligen är turistäsongen sen här i Sälen just nu, för det är visst lika dåligt med folk vid fjällen också.
Jag tog min favoriträtt idag till lunch, Kycklingspett med mangoraya!!! MUMS!!!! Lyxade till det lite med klyftpotatis istället för pommes. Skulle egentligen bara haft sallad till spetten, men var så hungrig att jag tog lite potatis också. Men visserligen mycket mindre än vanligt, och lite extra sallad.
Sen såg jag och Monica på film (har nog världens bästa arbetsträningsplats!!) medans vi åt. Det var en bra, men konstig film baserad på en verklig händelse. Ska göra en recension på den tänkte jag. Efter filmen skulle vi läsa lite om det verkliga fallet och hittade förhörsprotokollet eller vad det heter. De som gjorde filmen verkade ha kopierat filmen rakt från verkligheten!! Och den som spelade den skyldige var jättelik orginalet! Det var verkligen en genomtänkt film! Hemsk men bra!

Hur var eran dag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar