söndag 22 januari 2012

Min nya stil

Eftersom jag håller på att gå ner i vikt, ska ju ner minst 15 kg, men helst vill jag gå ner 25-30 kg (beroende på vad jag väger nu, har inte vägt mig på länge.) så är det onödigt för mig att köpa en massa kläder som ändå kommer bli förtora.
Dessutom är det roligare om man vet att man får en belöning när man nått sitt mål. Jag har 3 del måls vikter. 87, 83 och 75 som är mitt slutmål. Vid varje viktmål ska jag ge mig tillåtelse att köpa lite nya kläder och annat kul. Men fram till dess att jag nått mina mål så kan jag ju fortfarande titta och drömma om vad jag ska ha.
HM's sida kan man ju klä upp provdockor så man får se hur kläderna ser ut på. Jag satte ihop 4 olika outfits som jag vill ha till sommaren, då jag ska ha nått minst ett av mina delmål.


Outfit nr 1
Ny Look
Denna vardagsstil blir nog mitt första inöp. Enkel och bekväm. Jag vet att det är lite fel tidpunkt att ha en pälsväst på sommaren, men jag är överförtjust i dessa västar, så därför tänker jag köpa en så fort jag nått mitt första delmål, så jag kan ha den på våren ialla fall. Och när hösten kommer! Hehe, planerar långt i förväg. :)

Outfit nr 2
Ny Look4
En till ardagsstil, som passar lite bättre till sommaren. Lite klassisk sailor-insperation. Älskar klassisk retrostil, typ 50-60 tal. Det är kul att kombinera olika årstionden och modestilar tycker jag.

Outfit nr 3
Ny Look3
Detta blir nog mitt andra inköp. En härlig träningsoutfit. Perfekt till sommaren med dom lite kortare benen. Älskar att blanda svart med lite starkare färgen, som denhär rosa toppen tex.


Outfit nr 4
Ny Look2
Min sommarparty look. Perfekt till Classic Car Week tex. Sval och snygg men inte naken! :)


Jag tycker att fler webbutiker borde ha denhär funktionen. Den är perfekt, för då kan man prova hur olika färger, material och stilar funkar tillsammans!
Tipsa gärna om ni vet fler butiker med denna funktion!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar