lördag 28 januari 2012

Sorry!!

Ursäkta att jag inte bloggat nått idag! Har haft lite allt möjligt för mig.
Sov jättelänge (ända till 12!!!!), så när jag och älsklingen gick ner till dom andra var det nästan matdags, sedan har vi umgåtts med min kärleks föräldrar och hans syster och hennes kille hela dagen.
Vi var duktiga och tog en promenad också, även om den inte var lång, men alltid något!
Så jag har knappt varit i närheten av datorn idag, även om jag inte gjort något speciellt. Bara umgåtts och haft det supertrevligt!
I morgon blir det en liten biltur till Västerås för att fira älsklingens yngsta brorsdotter som fyller år. Får försöka handla någon godispåse eller nått eftersom det blev bestämt i sista minuten att vi skulle åka.
Men det ska bli superkul!
Så ikväll blir det till att lägga sig tidigt, vi ska åka halv åtta!!

Förvarnar redan nu att det kommer bli dåligt med bloggande i morgon med. Bara så ni vet! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar