tisdag 24 januari 2012

Spa-dag

Varje måndag brukar jag ha en spa-dag hemma. Men det blev inte av igår, så jag tog det idag.
Det är inget märkvärdigt, jag brukar bara ha ansiktsmask, raka benen, fixa naglar och plocka ögonbrynen. Lite vardags saker bara som ändå måste göras. Och varför då inte börja veckan med det och göra lite spa mys över det? Jag slår på lite musik på mobilen och bara tar det lugnt. Det är suuuuuper skönt!! Då blir måndagar lättare, när det inte bara är första jobbdagen efter helgen. Nä nu längtar jag efter måndagar för att få lyxa till mig lite! :D
Jag hoppas att min och min kärleks blivande lägenhet har badkar, för då ska jag ta ett låååååångt bad varje måndag!

Idag var jag dessutom duktig och tränade! Hittade nån annan träning på youtube, 3 olika sorters 10 min workout för mage lår och rumpa mest, men jag ar mjölksyra i hela kroppen än! Så det täckte hela kroppen på bara 30 min. Eller egentligen 40 min eftersom jag körde ett pass två gånger bara för att det var så kul!

Nu ska jag sätta mig i soffan med mamma och se på tv och ta en stor kopp te!


Har ni några härliga veckorutiner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar