torsdag 9 februari 2012

Dagens låt


1 kommentar:

  1. Sv: Te är mirakelmedicin mot allt! :D Fast jag vill inte ha glass när jag är sjuk. Jag vill ha chips och cola! :D Eller choklad. Men jag mår ganska bra nu ändå. :) Värre för stackars Jonne som verkar ha fått min förkylning. xD Men tack, jag ska försöka bli helt frisk i helgen, och bara ta det lugnt. :)

    Man tycker ju att peppar borde ha i stort sett samma egenskaper men vad vet jag. :)

    Ja, när man rider gör man ryggrörelser medan man fortfarande har en bra hållning. Det är väl samma sak i magdans kan jag tänka mig. Gör man situps är det lätt att man vrider ryggen fel.

    Haha, gulligt med en häst som heter Ove. :D Men han låter ju helt perfekt! Kul att du får träna horsemanship med honom också. Det är ju nyttigt för både häst och ryttare. Jag gjorde det med Dockan som jag hade som min egen häst när jag jobbade på ridskolan, vilket slutade med att hon följde efter mig som en hund när jag var med på en lektion. Först skulle jag leda tjejen som red Dockan, men så ville hon prova rida själv så jag släppte och gick in mot mitten. Men då följde Dockan efter mig istället. Tjejen var så arg och slet för att få Dockan att gå åt ett annat håll! xD Haha. Men Dockan var aldrig en bra ridskolehäst. :)

    Ja det är ju en ganska enkel design som man kan göra hur man vill med. :) Jag har fastnat helt totalt för Nail art. Det är mycket roligare än att bara måla naglarna. :)

    Ja, jag funderar med på att plantera ännu fler träd. :) Får hoppas man får ett ställe med balkong sen! xD Det ska gå att plantera större kärnor. Jonnes föräldrar har planterat avokado vet jag... de måste bara torka ganska rejält först och sen trär man upp avokadon så att kärnan ligger till hälften i vatten. När kärnan skjuter rotskott planterar man den i en kruka med jord, men bara halva kärnan trycks ner i jorden. Det är iallafall så de gjorde och deras avokado har blivit en bladväxt iallafall. Kan ju dröja innan det blir frukt... om det blir någon frukt eftersom man aldrig kan garantera att det finns både hona och hane på en planta. :) Mango ska gå att plantera och ge en fin växt med.

    SvaraRadera