fredag 17 februari 2012

En liten lista.

Jag älskar att fylla i listor! När jag var mindre satt jag ofta och fyllde i Mina Vänner-böcker själv bara för det var så kul. Denhär listan hittade jag hos en tjej som heter Amanda.
Har ni tips om fler listor eller har några frågor själva så säg bara till!!


1. Fullständigt namn? - Sara, Ann-Catrine, Margareta 2. Exakt ålder? - 23 (24 i oktober)3. Vart bor du? - I Rättvik. Hos svärmor just nu.
4. Bor tillsammans med? - Min kille och mina svärföräldrar.
5. Husdjur? - Inga egna längre, men svärföräldrarna har 4 hundar och 1 katt
6. Färg på ditt hus? - Rött
7. När är du född? - 19888. Klass? - Ingen längre.9. Vilket år tar du studenten? -  200710. Något jobb? - Näpp..11. När ska du sova ikväll? - Typ elva tror jag.13. Duschat idag? - Nej
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Ja
16. Vad har du ätit? - Gjorde kotletter med potatismos. (tänkte göra pressad potatis, men ändrade mig.)17. Dagens klädsel? - Svarta mjukisar och ett svart linne
19. Dagens sötnos? - Min underbara kille!
20. Dagens roligaste? - När min älskling kittlade mig!
21. Har du många vänner? - Många! 
22. Hur många har du kysst? - Började om räkningen förra året, så 1 
23. Vem kramade du senast? - Min älskling!!
24. Hur många vill du ha sex med? - 1, min älskling!! 
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen hoppas jag.27. Har du pojk-/flickvän? - JAAAA
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Svärsyster som skrev: TE!!!!!

FAVORIT:
31. Film? - Måååånga! Men bla Boog och Elliott32. Låt? - Ännu svårare fråga?
33. Mat? -  Lasagne, tacos, pizza mm.
34. Dryck? - Te, vatten, cola, Villabrus (norskt) mm.
37. Stad? - Hmm.. Svårt att säga. Gillar att shoppa på kuplen och i mora. Men gillar inte direkt städerna i sig.
38. Land? - Oj, har inte varit utomlands mer än i Cypern. Men Sverige har ju mycket bra oxå. Och jag skulle nog aldrig vilja bo någon annan stans..39. Ämne i skolan? - Bild och matte (men det var jag inte så bra på, men älskade det ändå)
40. År? - 2011 för då träffade jag min älskling!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Min kärlek42. Personen du kysste? - Min kärlek
43. Gången du spydde? - I sommras när jag hade migrän44. Gången du grät? - I förrgår. Gråter alltid när jag blir lycklig! Och jag blev superlycklig när min kille överraskade mig med presenter!45. Pizzan du åt? - Samma som alltid! Hawai med räkor och champinoner!
46. Gången du var i göteborg? - Oj, det var några år sedan..47. Gången du var i stockholm? - Också några år sedan!
48. Gången du var full? - Hmmm.. Full vet jag inte, men senast jag drack alkohol var i mitten av december.
49. Gången du var hög? - Hmm. Typ ALDRIG!50. Personen som såg dig gråta? - Min älskling

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart!52. Hund eller katt? - Hund OCH katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Mysa54. Tv-spel eller datorspel? - Hmm.. Dator tror jag, för då kan jag blogga samtidigt. :D55. Singel eller upptagen? - Upptagen!57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget av det.58. Ragga eller bli uppraggad? - Vet inte. Både jag och min älskling tog första steget samtidigt.
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget.
60. Svart hår eller blont? - Svart
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna62. Choklad eller lakrits? - Hmm. Choklad funkar jämt, men jag älskar lakrits, iallafall de med mycket salt på!
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Oj! Ingen aning!
68. Älska eller älskas? - Båda!! :D
69. Leva eller dö? - LEVA!!!

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Beror på hur man räknar. Älskar ju min underbara kille och hela min familj och släkt och mina underbara vänner.71. Personer du hatar? - 0
72. Personer du har haft sex med? - Som sagt, har nollställt räknaren, så 1
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1
74. Glassar du ätit på en dag? - Hahaha, vill jag inte veta! Kan äta hur mycket glass som helst på en och samma dag!
75. Gånger du gråtit på ett dyng? - Ingen aning.76. Gånger du haft minnesluckor? - Minns inte! Haha
77. Piercingar har du? - Just nu: Vanlig öronpiercing, tungan och naveln. Men har haft i läppen, näsa, ögonbrynet och i övre delen av örat (minns inte vad det heter.)
78. Personer du saknar just nu? - Just exakt nu, i denna sekund? Ingen..79. Gånger ditt hjärta brustit? - Ingen

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Min drömprins såklart!
81. Ska du träffa imorgon? - Samma som alltid!
82. Sjöng du senast för? - Potatisen jag skalade idag. Hahaha!83. Hade du senast en konversation med? - Min älskling
84. Spelade du tv-spel med senast? - Sist jag spelade tv-spel spelade jag själv85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Gissa.. Min kärlek såklart!!86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Reinfeldt!
87. Förtjänar att dö? - Alla idioter som inte kan bättra sig!
89. Vill du sova brevid inatt? - Vem tror ni?

VAD:
90. Gör dig glad? - Mycket!.
91. Gör dig ledsen? - finns det också mycket att välja på.
92. Vad vill du helst göra nu? - Ingen aning. Fortsätta med det jag gör ett tag till.93. Önskar du att du slapp göra? - Inget just nu.94. Vill du ha nu? - Ben n Jerrys-glass och te!95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En häst! Och en systemkamera, kläder, smink, inredningsprylar och allt möjigt annat!96. Längtar du till? - Att jag och min kille får flytta in i lägenheten!
97. Tycker du om dina betyg? - Jadu, inte mycket jag kan göra åt dom nu, det var ju några år sen jag hade möjlighet att påverka dom.98. Är det bästa som har hänt dig? Första gången jag kysste min kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar