fredag 17 februari 2012

God kväll kära läsare.

Idag har det varit fruktansvärt dålig uppdatering på bloggen.
Har haft lite fullt upp hela dagen.
Följde med svärsyster till veterinären med hennes söta små valpar som skulle besiktigas. (Glöm inte att kika in på hennes hemsida!) Det gick fint och alla gick igenom utan anmärkning. Men det är ju sex stycken små valpar så det drog ju ut på tiden lite, så när vi var klara var klockan redan tre. Då var det bara att kasta i sig mat och sedan åka till stallet.
Jag och älsklingen blev bjudna på tacos hos Rebecca och hennes kille kl 6 ikväll, så därför hann jag bara med en kort ridtur, men Ove var superhärlig och började söka sig mer neråt i traven, så nu börjar vi verkligen hitta varandra! :D
Det var hur trevligt som helst på middagen. Först fick vi en rundtur i deras nya lägenhet innan det var dax för tacos. Efter det spelade killarna Zelda på deras Wii medans jag och Rebecca hade lite härligt tjejsnack om allt och ingenting.  Sen spelade vi Cluedo och Lika par leka bäst, då vi körde tjejerna mot killarna. Killarna vann.. Snacka om Bromance! Hahaha! Innan kvällen vart slut hann vi få lite glass också. Riktigt mumsigt!
Det var verkligen en perfekt kväll! Hur mysigt som helst! Sånna kvällar ska jag också ha när jag och älsklingen får lägenhet!
Vi får förresten reda på i morgon kväll om vi får lägenheten! Längtar!!!!

Hemvägen tog visserligen lite längre tid än vanligt. När vi nästan var framme i byn vi bor i kom det ut en älg och ställde sig mitt i vägen. Jag tutade och tänkte att nu springer den väl sin väg. Men nej, där hade jag fel. Tutade flera gånger, då tittade den bara på mig, men stod blickstilla. Inte förens en till älg kom upp på vägen rörde sig den första älgen, och de travade sakta över vägen in i skogen. Det gick inte fort sista biten hem för oss kan jag säga! Usch det är läskigt när man knappt ser älgarna eller annat vilt förens man nästan är framme! De borde ha reflex! Hahaha!!

Men nu är det iallafall läggdags för mig. Ska bara kolla kommentarer och kika igenom bloglovin innan jag kryper ner under täcket. Ska vara i stallet kl 7 i morgon bitti och lära mig hur morgonrutinerna går till.
Bjuder på en bild från min lilla modellkarriär!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar