fredag 3 februari 2012

God morgon! :D

Idag var det invägning till utmaningen hos Mamman som kämpar för livet!
Jag vägde mig i onsdags för att se hur det hade gått hittills, och då hade jag gått ner 1 kg sen veckan innan. Men när jag vägde mig på mammas våg i morse hade jag först gått upp 4 kg sedan i onsdags och när jag startade om ändrade den sig till 3. Haha tror det är nått allvarligt fel på den, för jag vet att jag inte har gått upp och den brukar alltid krångla. Så jag får väga mig ordentligt i morgon hos svärföräldrarna istället!
Idag ska jag mäta mig också, men jag hittar ingett måttband just nu så jag får blogga från mobilen senare och berätta mina nya mått! :D

Jag har fortfarande inte fått svar från soc, lämnade meddelande igen. Men hör hon inte av sig idag så får jag gå in på måndag!

Nu ska jag göra mig iordning för sista jobbdagen. Kontraktet för arbetsträningen gock ut den sista så jag behöver väl egentligen inte gå nu, men jag har ändå inget att göra när jag är här.
Sen blir det träning, dusch och det bästa av allt; åka till min ÄLSKLING!!

1 kommentar:

  1. JÄTTE BRA KÄMPAT!

    ja dessa vågar visar aldrig lika. Håll dig till en och samma så går de kanon! :)

    KRAMAR

    SvaraRadera