måndag 13 februari 2012

Men nu tror jag väl...

Vad har hänt? Jag är vaken och morgonpigg!!! Hade ställt alarm så jag skulle gå upp vid tio men jag har varit klarvaken sen kl nio! Har legat och dragit mig en stund, men nu orkar jag inte ligga mer.
Idag är det superfint väder igen, så det blir en promenad med lilla Sumo innan jag åker iväg till stallet och rider ut en sväng. Oves snälla ägare har redan mockat och gjort klart allt i stallet så det är bara att rida. Tänkte ta en låååång pysselstund med honom också.

Men nu först blir det frukost!
Vad ska ni göra idag?

Skickar med en bild på min utsikt från mitt fönster nu på morgonen. Rätt najs att vakna till måste jag säga. :D

5 kommentarer:

  1. GUUUD vad mysigt med uteritt!

    SvaraRadera
  2. Gud va fin blogg, ÄLSKAR DEN!!!!!!!!!
    kika gärna in på min blogg också sötis!
    puss & kram!!!

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja man blir glad när dem gör lite smågrejer också. Så dem visar att dem älskar en. Kan hålla med på att dem har lite svårt med att visa känslor... Men igår när jag kom hem från en kompis. Så hade Janne köpt en ros, och en chokladask :) Så himla gulligt:)

    SvaraRadera
  4. Hej! Nu är Suit of Sweden tävlingen avslutad och du hittar alla vinnarna här: http://eemma.se/2012/february/vinnarna-av-suit-of-sweden-tavlingen.html#comment

    var gärna med i min nya tävling här som är utan regler:
    http://eemma.se/2012/february/tavling-.html#comment

    SvaraRadera