fredag 3 februari 2012

Sista dagen på arbetaträningen.

Idag var sista dagen på arbetsträningen. Det känns lite vemodigt, men samtidigt ska det bli skönt att slippa pendla. Nu får jag vara med min älskling varje dag!

Idag var det fullt upp i stort sett hela dagen, så jag är riktigt öm i kroppen nu! Men det blev lugnt en sväng på eftermiddagen och då gjorde vi cappucino. Det var faktiskt riktigt gott, trots att jag inte dricker kaffe, men cappucino ska jag dricka igen! Fast nät jag gjorde iordning min kopp hade jag typ 2/3 mjölk!

Fick testa en ny rätt till lunch också. Stekt lax med stekt potatis och hemmagjord skagenröra! Det var riktigt gott!
Lyckades faktiskt ta kort på maten!

Nu är jag påväg till min älskling! Det ska bli underbart att se honom igen! En natt är för mycket att vara ifrån varandra tycker jag! Får abstinens direkt typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar