söndag 5 februari 2012

Slappdag.

Usch mår inge bättre idag..
Ont i huvudet och allmänt vissen.
Har bäddat ner mig i sängen och lyssnar på ljudbok. Eko från förr, av Eli B. Toresen. Min favorit förtattare när det gäller CD-böcker. Mina favoriter är de hon skriver för Pollux, men de andra är också spännande.
Utav de böcker jag har så är "Eko från förr" och "Vem rider i skogen" mina favoriter!

Har kikat på lite utbildningar runt omkring här. Vet inte riktigt vad jag vill arbeta med egentligen, men det finns mycket som låter intressant. Men sen beror det på hur pass ansträngande det är för rygg och leder. Vill ju ha ett arbete som man kan växla mellan att sitta och att röra på sig. Ska till arbetsförmedlingen i morgon och höra vad dom har att säga. Men antagligen inget vettigt eftersom jag måste få en nu handläggare och det är antagligen bra handläggaren som jag får prata ordentligt med. Den jag pratar med i morgon har antagligen inte tid..
Men jag är nöjd bara jag får hjälp så snart som möjligt så jag får nått att göra och kan tjäna lite pengar.

Nej, nu ska jag vila. Det värker i bi-hålorna så det känns som ögongen ska hoppa ut.

1 kommentar:

  1. hej du har inte lust att sälja eko från förr till mig? du kan gärna svara till petra_granstrom@msn.com

    Mvh Petra Granström

    SvaraRadera