fredag 2 mars 2012

Världens bästa gladlåt!

Idag har jag bara tagit det lugnt. Spelat på facebook och sånt. Svärmor lagade sin underbara lasagne och sedan åkte jag till stallet där Oves ägare varit snäll och mockat och gjort klart allt. Kom lite tidigt till stallet så jag sopade hela stallgången, snacka om bra träning! Sen stack jag ut på en lugn tur med Ove. Vi utforskade lite mer av Backa samtidigt som vi tränade lite jogg. Han är så duktig! :)
Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag plocka ögonbrynen och packa lite smått eftersom det blir Västerås i morgon och fira älsklingens ena bror som fyllt 30! Det ska bli jättekul, och supersnälla svärmor sa att vi kanske kunde gå in på Hööks och köpa en repgrimma också! Och då blir det nog inga problem att gå in på biltema heller och köpa rep, för svärfar älskar biltema!

Tänkte avsluta kvällen med världens bästa gladlåt! Lyssnar man på texten så kan man inte låta bli att le och njuta av livet. En riktig måbra-låt faktiskt!
Ska förresten proppa mobilen full i lite nya låtar också, så jag har i bilen i morgon!! :D
Ha det bäst alla underbara! Och njut av Zac Brown Band's underbara låt Chicken Fried!

1 kommentar:

  1. Gillar den låten! :D

    - hihi nej du ska inte ångra att du har en iPhone .. ni har ju mycket mer appar och tillbehör! Ibland saknar jag min iPhone när jag tänker på alla skal och sånt man kunde köpa till, haha

    SvaraRadera