fredag 27 januari 2012

God morgon alla läsare!

Har ni sovit gott? Hoppas ingen av er haft mardrömmar.
Själv tror jag inte jag drömt nått. Eller, jag vet att jag drömt, det gör man varje natt, men jag har sovit så djupt att jag inte minns det.
Vaknade nyss och upptäckte att jag har otroligt ont i halsen. Brukar kunna få det på morgonen, vissa mornar, vet inte varför. Men det går över av en kopp te.
Så nu ligger jag här i sängen med min temugg och bloggar från mobilen medans jag lyssnar på min älskling som sover gott.
Tänkte spela lite kakuro på mobilen nu, jag tycker det är minst lika kul och avslappnande som sudoku, som jag är en riktig nörd på. Spelar dessa spel jämt!! Och japanskt korsord, då man ska måla en bild med hjälp av olika siffror runt kanterna på bilden så man vet hur många punkter man ska rita. Vet inte vad det heter, det var nått jättekonstigt namn, men kul är det iallafall!

Vad brukar ni spela på mobilen?

4 kommentarer:

  1. Ingenting faktiskt :o
    SV: Men jo, det är så himla snyggt att vara lång. Sen är det lite respektingivande också ;D

    SvaraRadera
  2. Sv Jo men precis.. det är ju framstegen och skillnaden som gör att motivationen hålls uppe liksom :D Allt bra med dig då?

    SvaraRadera
  3. Sv Jodå det är kanon med mig :) Vad gör du ikväll då? :)

    SvaraRadera