tisdag 31 januari 2012

Sitter i sängen med datorn i knät och dricker vaniljte och kikar på youtube-klipp. Riktigt härligt!
Tog nån macka tillsammans med svärmor och svärsyster (eller vad det heter). Rostat bröd med morotsmarmelad och ost. Finns det något godare?!! 
Förut har jag bara fått tag i den på marknader, men när jag skulle leta reda på en bild för att visa er hittade jag en sida där man faktiskt kan beställa den! Vad glad jag blir!!!

Ni kan beställa den från Pite Byggnadsvård´s webbutik för 45 kr.
Passa också på att beställa denhär förkylningshonungen för 60 kr. Lite dyrare än andra, men den funkar så otroligt bra och räcker länge!

Förutom svensk honung innehåller den eukalyptus, pepparmynta och mentol. 

Frakten är bara 65 kr!
De har även en massa superfina heminredningsprodukter och mycket mycket mer!
Så klicka in er på deras hemsida nu och beställ!!




2 kommentarer:

  1. Ja det är allt svårt att veta vad man ska köpa.. Jag kommer inte på något än... Det är alla hjärtans dag 14feb, jag fyller år 16feb och våran 1,5 dag 18 feb... Så det är mycket under samma vecka :) Men får se vad jag kommer på, kanske blir något litet romantiskt. Och något mer som han vill när han fyller år den 17 mars :) Får se hur det blir :) Men bra att du hittade en bra present! :) Kraam

    SvaraRadera
  2. Så gott det lät med morotsmarmelad! Jag tror det finns på Citygross i Värnamo. Måste kolla det. :D

    svar: Jag tror man är lite feg ibland vad gäller färg när man ska sminka sig. Det behöver ju inte bli extrem festmakeup bara för att man har lite färg, fast det är typ det man tänker. Är den paletten bra? Jag såg att de sålde en palett med 100 skuggor till extrapris på någon sida och funderade på att köpa den. När jag kommer ihåg vilken sida det var. XD

    Det är tråkigt att det finns så många regler och förbud i just restaurangbranschen, men det är ju alltid så när man hanterar mat. Fast tycker det är konstigt att ni inte har handskar. När pappa lagade mat på puben var han tvungen att ha det och då var han även tvungen att byta varje gång han hanterade ett nytt livsmedel. xD Får du välja själv vart eller i vilken bransch du ska arbetsträna?

    Det är kul att testa på nya grejer på naglarna. :) De självsprickande nagellacken är asgrymma! Jag har ett själv, den svarta Graffitti-nails från Isadora. Det fungerar jättebra. Men man måste vara noga med att det torkar ordentligt innan man målar överlack för annars kan det smeta ut det svarta så basfärgen blir grumlig. :) Men så är det ju oavsett vad man använder för nagellack. Allt måste torka ordentligt. Det är därför det tar mig 2 dagar att måla naglarna, ha ha ha. :D

    SvaraRadera