tisdag 31 januari 2012

Tävling!!

Nu kan du vinna ett iphoneskal hos Matilda!
Jag hoppas på att vinna detta supercoola skal! (Klicka Här för att kika närmare på det!)
Jag tycker att det är så otroligt sött och kul! Och inte speciellt vanligt heller, så jag hoppas verkligen att jag vinner detta skal, för jag behöver ett nytt, men har inte råd just nu. Detta skal är dessutom i silikon, vilket är rätt stötdämpande. Perfekt för mig som tappar mobilen jämt!

Så vad väntar ni på? Kika in på Matildas blogg och tävla ni med!!!!!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att du vinner ett skal. :) Jag har inte iPhone själv så lite onödigt för mig att tävla kanske. :)

    svar: Ja, det var en härlig sminkning. Lite annorlunda från det svarta och grå jag brukar ha. :D Ska absolut testa den igen på en fest eller något. :) Jag fick testa att använda primer för första gånge och jäklar vilken skillnad så något sånt måste jag skaffa!

    hi hi, jag ska försöka få fram ett bra foto på naglarna när de är klara. :) Nej, det är dumt att måla naglarna innan man ska syssla med mat. Inte så fräscht för gästerna heller. Men använder ni inte gummihandskar i köket då? Det skyddar ju naglarna också. :) Ska du testa på någon design? :)

    Kramar

    SvaraRadera