onsdag 1 februari 2012

Ännu en pigg morgon!

God morgon alla underbara läsare!
Idag var ännu en dag då jag vaknade och var pigg. 
Gick ner för att släppa ut hundarna och kom på att jag kunde överraska älsklingen med frukost på säng.
Gjorde en äggröra med stekt skinka (kokt skinka som jag skar i småbitar och stekte) som blev riktigt lyckad, trots att jag glömde krydda!
Och till äggröran blev det vaniljte för mig och kaffe för älsklingen.
Upptäckte att det är otroligt svårt att göra snabbkaffe när man själv inte dricker kaffe. Råkade ha i 4 skedar kaffe i en kopp, men misstänkte att det blev lite mycket, så jag hällde bara upp vattnet i en stor mugg och tog med mig kaffeburken upp. Det visade sig att det räcker med 2 skedar till en stor mugg! Haha! Tur jag hällde ut det jag gjorde!

Nu blir det att slappa lite innan jag måste packa.
Åker hem till mamma ikväll. Det blir buss, så skulle mamma köra mig till Mora på fredag.
Tänkte jag skulle jobba ihop mina 10 timmar för nästa vecka på måndag och tisdag, men vi ska träffa hon som har hand om lägenheten vi är intresserade av nån gång nästa vecka, så jag vill vara här ifall hon vill träffa oss på måndag eller tisdag. Vi har inte fått något datum än.
SPÄNNANDE!!!

1 kommentar:

  1. Det är kul att ha ett extrajobb så jag får in lite extra pengar på kontot. Det är ett sälj jobb, så sitter i telefon hela tiden... Kanske inte de bästa jobbet. Men det är bättre än inget! :) Heheh på kortet, så har jag inte ens fixat håret. Det är en gammal bild också, då jag var blond :)

    SvaraRadera