onsdag 1 februari 2012

Dagens sminkvideo

Otroligt snygg sminkning, med en rolig video till!

2 kommentarer:

  1. Härlig sminkning. :) Rött och lila passar jättebra ihop. :) Har du tittat på Michelle Phans videos på Youtube? Hon har massa olika tutorials på allt från vanliga sminkningar till helt galna!

    svar: Haha, ja det växte upp på en vecka, så nu får vi se om jag kan hålla liv i mina paprikaplantor med. :)

    The Secret verkar vara jättebra. Man lär ju sig att tänka positivt och att vara tacksam för det man har. Fast jag har jättesvårt att ta till mig det. xD Men jag försöker. :)

    Visst är det så. Precis som med naglarna så måste man ju öva sig. Jag har testat att använda en turkos ögonskugga som eyeliner några gånger och det blir faktiskt jättebra. :) 10 kronor!! Det är ju ett jättekap, även om frakten blev lite dyr. Ska ta mig en titt på tradera. Kanske det finns någon som säljer både en palett och lite nagelgrejer. :)

    Fy, vad tråkigt när någon missköter sin restuarang. Hon måste ju ta sitt ansvar och se till att det är städat varje dag, även i köket. Du ska ju inte ta ansvaret för vad som ska göras heller så jag tycker du gör rätt som byter. En klädaffär låter mycket, mycekt roligare! Får hoppas att hon från arbetsförmedlingen hör av sig, men det brukar vara segt när man vill dem något. :/

    SvaraRadera
  2. SV: Haha ja, vsst är det så.. Men just nu känner jag mig bara eländig! Kan knappt röra mig ju & ska ha ridlektion ikväll :o Får se hur fan det ska gå till..

    SvaraRadera