torsdag 2 februari 2012

Min dag idag.

Idag har varit en vanlig lugn dag på restaurangen. Bara en gäst, men han åt i två timmar!!!
Annars satt vi mest och kikade på western inredning på ebay. Det fanns sååå mycket snyggt som skulle vara perfekt i lägenheten om vi får den!
Testade en ny rätt på menyn också. Tacotallrik! Riktigt god! Tog lite mindre än vad den brukar vara, men jag orkade ändå bara hälften. Så den var riktigt mättande!

Har väntat hela dagen på att min kontakt på soc ska höra av sig, men jag får ringa så fort dom öppnar i morgon istället.
Nu är det kalla fall tedags!
Ha det gött

1 kommentar:

  1. Det lät som en riktigt långtråkig bussresa du hade! Det är hemskt att vara själv på en buss. Sist jag var själv i bussen till Värnamo så började busschauffören prata med mig genom högtalarna. Inte kul!! haha, han som åt på restaurangen måste varit väldigt hungrig. xD

    svar: Tack så jättemycket! :D Jag är inte speciellt nöjd med mina naglar. Men det är jag å andra sidan aldrig. Jag är jätte-självkritisk när det kommer till det jag målar och ritar. :P

    Jag tror man täpper igen sig själv för mycket om man aldrig får ut negativa tankar. Hahaha, ja visst mår man bättre efteråt. :) Att få ett riktigt raseriutbrott är jättebra när man är lite grinig. :)

    Det är så tråkigt att de alltid ska krångla när man är arbetslös. Man blir behandlad som en kriminell snarare. Förstår liksom inte hur de kan göra så? Det vore ju bättre att arbetsträna än att bara gå hemma arbetslös. Men om man inte får pengar när man arbetstränar så går man ju hellre bara hemma. Skumma system! :/ Att plugga igen låter ju jättekul, om man hittar en bra utbildning :)

    SvaraRadera