söndag 19 februari 2012

Nu 1 på min hatlista!

Nu sitter jag i bilen påväg till ridklubben och tävlingen och jag kan säga att jag är överlycklig över att det är plusgrader idag. För är det en ska jag hatar (eller åtminstone avskyr) så är det långkalsonger!
Jag har alltid avskytt det och alltid gjort vad som helst för att slippa det. Men pga av X antal urinvägsinfektioner har jag tvingats lära mig att stå ut med dom. Men idag är det plusgrader så jag är så lycklig att jag slipper långkalsonger!!!

Nu är jag iallafall påväg till Leksand. (står självklart still när jag skriver) Ska bli så kul att se Emma igen och mysa med hästar, känna tävlingsnerver som är på helspänn och känna den underbara stall lukten! Taggad som bara den!

Delar med mig av en gammal bild på mig och en av mina tidigare hästar Nico (Necon)

Ha en toppendag! Hörs senare!!

2 kommentarer:

  1. Sv :) Tack så mycket, det är en klänning, tycker jättemycket om den :)

    Hoppas att du får en trevlig dag, jag ska åka till Lima i eftermiddag :)

    SvaraRadera