tisdag 14 februari 2012

Världens lyckligaste tjej!!

Jag är verkligen världens lyckligaste tjej! 
Jag har en underbar kille som verkligen vet vad jag tycker om och som verkligen kan överraska mig på de mest romantiska sätten!
Jag satt uppe på rummet när han kom hem och väntade på att han skulle komma upp. Men istället ropade han på mig att jag skulle komma ner. Jaha, tänkte jag. Varför vill inte han komma upp? Suckande gick jag nerför trappen, lite smått irriterad över att inte han orkade gå uppför trappan för att säga hej.
Men just när jag kommer ner och kikar in i köket ser jag ett avlångt rött paket och en vacker korg inslagen i såntdär paketplast. Snacka om att jag blev stum! Vi skulle ju inte ge varandra paket förens i morgon, eftersom det han ska få av mig inte kommer förens då. 
Åååå vilken underbar kille jag har!!
Här ser ni vad jag fick:

Vackra va? Jag som ÄLSKAR röda rosor!

Mina favoritrosor, min favoritchoklad och en korg med en massa olika te-sorter i! Har bara hunnit smaka en än så länge, men den var underbar!

Tack min kärlek!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar